Noul totalitarism

12.771 views
0
DISTRIBUIȚI

Toate revolutiile promit libertate. Insa o proclama doar pentru unii. Promit toleranta – dar numai pentru unii. Cei pretins “persecutati” ieri devin, la rindul lor, tirani, astazi. Asa au fost iacobinii francezi in secolul XVIII si bolsevicii rusi in secolul XX. Acum au aparut noii totalitaristi, cei ai inceputului de mileniu III: incidente recente dovedesc intoleranta si dispretul pe care asa numitele “minoritati sexuale” le au fata de restul societatii.

Revolutia sexuala si una din creatiile sale, „minoritatile sexuale” au ideologie si obiective specific totalitare. Chiar si institutii proprii. Asa cum bolsevicii au avut NKVD-ul, iar nazistii, Gestapo, inchizitia “minoritatilor sexuale” e un adevarat “Gaystapo”, compusa din indivizi agresivi care stau la pinda, monitorizeaza ce se scrie, publica ori declara in mass media sau online si ataca pe cei care nu sunt de acord cu ei. Atacurile sunt verbale dar si fizice, uneori chiar violente. Exemple de genul acesta au fost neobisnuit de multe in ultimele doua-trei saptamini desi, culmea, s-a pornit de la pozitii deosebit de respectuoase afirmate in public de cei care inca mai apara virtutea si acorda primordialitate casatoriei traditionale.

Marea Britanie
Christina Summers reprezinta Partidul Ecologist (Green Party) in consiliul municipal din Sussex. Femeia de 50 de ani, necasatorita, este crestina practicant si a fost, luna trecuta, singura deputata din consiliul municipal care a votat impotriva unei motiuni in sprijinul proiectului guvernului britanic de a legifera casatoriile homosexuale in Marea Britanie. Ea s-a exprimat pentru casatoria crestina barbat-femeie. Sefii partidului au inceput o ancheta si propun excluderea ei din partid. Summers a primit o multime de mesaje electronice amenintatoare si murdare care o acuza de homofobie, ca nu mai e in pas cu lumea, ca e bolnava mintal ori fascista. Reactii similare a mai primit si mai devreme in an din partea colegilor de partid cind s-a pronuntat impotriva avortului. Detalii.

Suedia
Recent, reteaua suedeza de stiri SVT.se a anuntat ca un licean a fost respins la o teza la biologie pentru ca a scris intr-o tema de casa ca homosexualitatea e anormala. In opinia noastra, Suedia se transforma in cea mai dictatoriala tara a Europei, unde libertatea cuvintului pare sa nu mai insemne nimic. Cu un deceniu in urma, autoritatile suedeze au arestat un pastor protestant pentru ca a predicat, citind din Biblie (Romani 1), ca homosexualitatea e pacat. In timp, cazul a fost rezolvat in favoarea pastorului in Curtea Europeana a Drepturilor Omului. Detalii.

Canada
Cu citeva saptamini in urma, un tribunal canadian a gasit vinovata si a amendat cu citeva mii de dolari o familie menonita din vestul Canadei pentru ca a refuzat sa inchirieze o camera in micul lor motel de tara unui cuplu homosexual. Menonitii s-au scuzat, spunindu-le celor doi ca ei inchiriaza camere doar cuplurilor casatorite barbat-femeie, ori persoanelor necasatorite dar singure. Homosexualii au fost ofensati si i-au dat in judecata. Justificarea religioasa a menonitilor, a decis judecatorul, a fost insuficienta sa evite penalizarea. Discriminarea si egalitatea in drepturi, a spus el, sunt obiective sociale mai valoroase decit libertatea de constiinta sau religioasa. In final, menonitii au acceptat sa plateasca amenda si si-au inchis hanul. Recomandam un comentariu care pune punctul pe i: secularimsul devine tot mai ostil religiei si expresivitatii religioase in spatiul public. Comentariul a fost publicat pe 28 iulie in New York Times.

SUA – Boston, Chicago, San Francisco, Washington, etc.
Pozitia unui crestin in favoarea casatoriei traditionale a atras furia homosexualilor. Este vorba despre un oficial al companiei Chick Fil-A, un lant de restaurante fast food din Georgia, fondat in 1967, specializata pe preparate din pui. Chick Fil-A are restaurante in majoritatea statelor americane. Proprietarii companiei sunt crestini si promoveaza valorile crestine, atit in SUA cit si la nivel international. De multi ani si-au afirmat opozitia fata de casatoriile homosexuale si au finantat actiuni constitutionale de protejare a casatoriei traditionale in Carolina de Nord, California, Minnesota, etc. Pe 16 iulie, presedintele Dan Cathy a oferit un interviu Baptist Press afirmind ca el, sotia si toti ai lui cred in casatoria traditionala, asa cum ne-o da Biblia. Declaratia exacta: “We are very much supportive of the family – the biblical definition of the family unit. We are a family-owned business, a family-led business, and we are married to our first wives. We give God thanks for that”. (“Sprijinim foarte mult familia – definitia biblica a familiei. Familia e proprietara companiei si a afacerilor, si inca suntem casatoriti cu primele noastre sotii. Multumim lui Dumnezeu pentru asta.”)

Incredibil, comentariul acesta inofensiv a stirnit un incendiu de ura si reactii vitriolice in comunitatea homosexuala din America. “Minoritarii” au lansat boicoturi, kiss-ins (adica proteste la intrarea in restaurantele Chick Fil-A constind din sarutari in public ale cuplurilor homosexuale) si proteste pentru inchiderea restaurantelor Chick Fil-A in campusurile universitare americane. Doar in prima parte a acestei saptamini au avut loc demonstratii in mai multe campusuri din Texas, Kentucky, New York. Mai rau, primarul orasului Boston a anuntat ca nu va mai permite deschiderea de noi restaurante Chick Fil-A. Pe 24 iunie, un deputat influent din consiliul municipal al orasului Chicago a anuntat si el ca va interzice deschiderea unui nou restaurant Chick Fil-A in districtul pe care il reprezinta. Lui i-au urmat primarul din Chicago, Rahm Emanuel, fost consilier al Presedintelui Obama, si primarul orasului Philadelphia. Acesti oficiali au acuzat familia Cathy de discriminare, homofobie si bigotism. Juristii, insa, sunt sceptici. Legal vorbind, autoritatile publice nu pot impune astfel de restrictii draconice deoarece, spun ei, afirmatiile familiei Cathy, facute in public sunt protejate de constitutie si libertatea cuvintului. Mai mult aici.

SUA – Texas
Un exemplu si mai radical provine din Texas, unde Mark Regnerus e profesor asistent de sociologie la prestigioasa University of Texas din Austin. Crestin catolic, de mai multi ani el s-a specializat in munca de cercetare asupra rolului familiei in societatea moderna si mai ales asupra consecintelor sociale ale destramarii familiei. Acum cativa ani a inceput un ambitios proiect sociologic privind impactul cresterii copiilor in „familii unisex”. In ultimii 10 ani tribunalele au fost asaltate de actiuni judecatoresti pentru recunoasterea casatoriilor homosexuale, actiuni care au fost sprijinite de studii de “expertiza” ale de American Psychological Association (APA), care afirmau mereu si mereu ca homosexualitatea parintilor nu afecteaza copiii. Uneori, judecatorii au fost influentati de astfel de studii, dind decizii favorabile homosexualilor, inclusiv dreptul de a adopta copii.

Pozitiile APA i s-au parut stranii profesorului Regnerus si, dupa mai multi ani de efort, a alcatuit un studiu cu autoritate in domeniu. Concluziile lui: in comparatie cu copiii crescuti in familia traditionala, copiii crescuti de homosexuali se dezvolta anormal, mai anevoios, lipsiti de incredere.

Studiul lui Regnerus, intitulat New Family Structures Study (“Studiul noilor structuri de familie”), este cel mai vast alcatuit pina acum si acopera intregul spatiu american. Este si cel mai recent. Adica, spre deosebire de cercetarile anterioare, include si observatii foarte recente despre adulti si adolescenti (aproape 3000 de persoane 18 si 39 de ani) care au crescut in familii homosexuale. Studiile precedente erau bazate pe raspunsuri la chestionare date de parintii homosexuali ai copiilor, nu de copii. Care sunt unele din concluziile studiului lui Regnerus?

      * copiii crescuti de homosexuali au o probabilitate de 4 ori mai mare de a trai din asistanta publica, atunci cand devin adulti, decit copiii crescuti in familia traditionala
      * copiii crescuti de homosexuali au o probabilitate de 3,5 ori mai mare de a deveni someri decit copiii crescuti in familii traditionale
      * copiii crescuti de homosexuali au, ca adulti, un nivel de criminalitate si recidiva mult mai ridicat decit ceilalti copii
      * copiii crescuti de cuplurile de lesbiene raporteaza ca au fost abuzati sexual de 11 ori mai mult decit copiii crescuti in familiile binare (23% fata de 2%). Copiii crescuti de barbati homosexuali au raportat si ei ca au fost abuzati sexual de 3 ori mai frecvent decit copiii crescuti in familii binare
      * copiii crescuti de cupluri de lesbiene au fost constrinsi sa intretina relatii sexuale de 4 ori mai frecvent decit copiii crescuti in familiile normale (31% fata de 8%). Copiii crescuti de barbati homosexuali au fost constrinsi sa intretina relatii sexuale de 3 ori mai frecvent decit copiii crescuti in familiile normale (25% fata de 8%)
      * 4,1% din fetele crescute de cupluri lesbiene se declara “asexuale”, adica lipsite de interes in viata de intimitate, in alte cuvinte de simtaminte sexuale. Doar 0,5% din fetele crescute in familii traditionale indica astfel de simtaminte.

Conform aceluiasi studiu, in toate categoriile de comparatie si din toate punctele de vedere copiii crescuti de homosexuali sunt in urma celor crescuti in familiile traditionale: sanatate fizica si mintala, educatie, divort, stabilitatea in relatii, violenta domestica, anxietate, depresie, confuzie privind propria identitate sexuala, promiscuitate.

Cum era de asteptat, rezultatele studiului lui Regnerus au atras furia homosexualilor. „Gaystapo”-ul a intrat in actiune. In iulie, a facut o plingere oficiala la asociatia sociologilor americani cerind ca profesorului Regnerus sa i se retraga titlul, pe omotiv de „frauda academica”.

Recomandam urmatoarele materiale privind incidentul din jurul studiului profesorului Regnerus:
(1) un articol pe aceasta tema aparut recent in Weekly Standard
(2) scrisoarea activistilor homosexuali adresata organizatiilor academice prin care cer retragerea titlului profesorului Regnerus
(3) un sumar al studiului
(4) textul integral, in engleza, al studiului

(Extras din Buletinul informativ al Alianței Familiilor din România)

LASĂ UN RĂSPUNS

Please enter your comment!
Please enter your name here