Toaletele sunt doar începutul: obiectivele terifiante ale mișcării transgen

8019
8
DISTRIBUIȚI

sexeleBătălia pentru ca bărbații să aibă acces în toaletele femeilor și viceversa are prea puțin de a face cu toaletele sau chiar cu transgenismul, după cum a recunoscut un renumit activist LGBT. Are totul de a face cu revoluționarea societății și cu eradicarea „structurii heterobinare” în care trăim, eliminând cu totul distincțiile între „masculin” și „feminin”.

Riki Wilchins, care a efectuat o operație de „schimbare de sex” și este un activist de extrema stângă pentru schimbare socială, a scris săptămâna trecută în publicația homosexuală The Advocate că persoanele conservatoare în probleme sociale și mulți activiști LGBT nu înțeleg esența dezbaterii privind toaletele pentru persoane transgen.

Titlul articolului lui Wilchins exprimă succint această esență: „Vom câștiga bătălia toaletelor când binaritatea va exploda”.

Oamenii trebuie să poată intra în orice toaletă care „se potrivește cu identitatea lor de gen”, a scris Wilchins, dar însuși faptul că există măcar toalete pentru „bărbați” și „femei” reflectă un aspect al societății care trebuie să se schimbe.

Există multe persoane „genderqueer” sau „non-binare”, a scris Wilchins, oferind ca exemplu notabil un student care a „ieșit din dulap” ca fiind „non-binar” în fața președintelui Obama, la sediul unei primării londoneze.

Persoanele „non-binare” nu se identifică drept bărbat sau femeie și adeseori doresc să fie numite „they” (aprox. „el sau ea”), „hir” sau „zer”. Așadar, faptul că există măcar grupuri sanitare care reflectă adevărul „binar” cu privire la gen trebuie să se schimbe, în opinia lui Wilchins.

În percepția militanților LGBT, noțiunea a numai două genuri (pe care persoana le poate alege, desigur) este perimată.

Totuși, transgenismul recunoaște inerent și chiar subliniază natura binară a genului.

Transgenismul presupune că un bărbat poate fi „încătușat” în corpul unei femei și o femeie poate fi „încătușată” în corpul unui bărbat. El încurajează bărbații care „devin” femei să îmbrățișeze feminitatea, să poarte rochii și să se machieze. Analog, transgenismul încurajează femeile care „devin” bărbați să devină mai masculine cu ajutorul hormonilor și al modificării aspectului fizic, accentuând astfel ideea că bărbații arată și se comportă într-un anumit fel.

„Obiectivele pe termen lung ale multor activiști LGBT nu vizează, de fapt, doar accesul la toalete în funcție de identitatea de gen preferată, ci chiar distrugerea conceptului de gen sau de separare între genuri (sexe, n.t.)”, a declarat Peter Sprigg de la Family Research Council pentru LifeSiteNews. Sprigg a menționat că, atunci când fac apel la opinia publică mai largă, activiștii LGBT „acceptă explicit sau implicit separarea serviciilor pentru bărbați și femei” de tipul toaletelor.

„Prezintă acest cadru […] conform căruia o persoană transgen este doar născută în corpul greșit […] [și susțin că] femeia născută în corpul unui bărbat este, de fapt, femeie și trebuie, prin urmare, să i se permită să utilizeze toaleta femeilor. Dar sondând mai adânc […] descoperim, de fapt, aceste declarații că doresc să eradice complet binaritatea genurilor.”

Provocările cu care se confruntă persoanele non-binare, consideră Wilchins, „ating esența argumentelor pe care activiștii trans și aliații lor le-au adus de ceva vreme, în fața opoziției furioase de aripa dreapta față de identitatea trans în general și față de accesul băieților în toaleta fetelor, în mod specific”.

Wilchins a continuat:

Dar ce se întâmplă când un individ genderqueer, care arată și vorbește într-adevăr profund non-binar sau masculin, declară într-o lume binară că el/ea s-ar simți cel mai confortabil să intre în toaleta fetelor? Cel puțin putem spune că această optică nu va mai funcționa. Și nici apelurile la pragmatism.

Ce trebuie într-adevăr contestat aici nu este doar dreptul nostru de a utiliza toaletele în mod demn (care, personal, ar fi foarte binevenit), ci întreaga structură heterobinară subiacentă a lumii în care persoanele queer trebuie să trăiască.

Obiectivul ultim: sfârșitul structurii „binare” a societății

Persoanelor care militează pentru intimitatea în spațiul toaletelor și activiștilor transgen care insistă permiterea accesului băieților în toaletele fetelor și viceversa le scapă obiectivul mai amplu, a scris Wilchins. Chiar faptul că există toalete pentru bărbați și femei reflectă faptul că societatea noastră este structurată într-un mod „binar”, care trebuie să se schimbe pentru ca scopurile complete ale mișcării LGBT să fie puse în aplicare.

„Activiștii queer discută despre [acest lucru] cel puțin de la eliberarea homosexualilor din anii 1970, deși în același timp, mișcarea care l-a generat a continuat să îl împingă la periferie”, a scris Wilchins.

În timp ce s-a concentrat pe redefinirea căsătoriei și consacrarea prin lege a „dreptului” cuplurilor unisex de a avea copii, mișcarea LGBT a introdus de asemenea, în mod tacit, procese juridice militând pentru ca legea să recunoască percepția personală, și nu realitatea biologică, drept adevăr. Odată ce Curtea Supremă a redefinit căsătoria, concentrarea presei asupra mișcării LGBT a început ușor să se transfere asupra genului și transgenismului.

„Vor să distrugă cu totul conceptele de masculin și feminin”, a avertizat Rob Dreher de la The American Conservative. „Asta urmăresc și nu se vor opri până când nu vor obține.”

Dreher a avertizat că părinții trebuie să evalueze cât din cultura prevalentă sunt dispuși să prezinte copiilor și să decidă care va fi punctul lor de inflexiune, punctul în care își vor retrage copiii din școlile publice și se vor retrage în unele moduri din societate.

„Va fi foarte dificil să ne învățăm copiii să trăiască conform moralității sexuale creștine dacă nu îi învățăm că a fi creștin presupune să trăim conform unui cod politic și economic diferit în societatea noastră”, a scris Dreher.

Potrivit lui Sprigg, o societate în care sexul biologic nu ar mai fi recunoscut „ar fi o societate terifiantă pentru multe femei și fete, [fiindcă] acestea ar avea experiența de a fi expuse și ar fi practic forțate să se expună la persoane care sunt biologic bărbați în medii în care, înainte, sexele erau separate”, de exemplu vestiarele. Aceasta ar putea crește riscul de agresiune sexuală și de voaierism și ar încălca sentimentul de intimitate al oamenilor.

„Dezvoltarea unui sentiment consecvent și puternic al identității personale ca bărbat biologic sau femeie biologică este o activitate importantă în dezvoltarea umană a copilului aflat în curs de creștere”, a afirmat Sprigg. O societate care nu recunoaște adevărata natură a genului „ar face exponențial mai dificil ca oamenii să realizeze această sarcină fundamentală a dezvoltării umane, de a înțelege cine sunt.”

„Familia ajunge să fie abolită”

„De fapt, vorbim de o abolire a sexului”, a declarat pentru LifeSiteNews Stella Morabito, contribuitor senior la The Federalist și expertă în culte și propagandă:

„Proiectul trans servește la abolirea juridică a sexului, sub pretextul așa-numitei «binarități de gen». Scopul ultim este o societate în care toată lumea este de-sexualizată din punct de vedere legal. Nu mai este bărbat sau femeie în ochii legii. Iar odată ce umanitatea este practic redefinită ca asexuală, se obține o societate dezumanizată, în care nu mai pot exista, din punct de vedere juridic, mame, tați, fii, fiice, soț sau soție, fără permisiunea Statului. Documentele guvernamentale deja elimină acești termeni. Într-o astfel de societate, sunt lovite cele mai intime relații umane. Familia ajunge să fie abolită.

O societate asexuală este, în cele din urmă, o societate totalitară, întrucât aceasta șterge din lege cele mai fundamentale relații umane, mai ales legătura dintre mamă și copil.”

Avocații pro-familie au avertizat de ani întregi că slăbirea legăturilor familiale conduce la o societate slăbită și la o implicare mai mare a guvernului în viețile individuale ale cetățenilor.

Morabito și Sprigg au subliniat importanța de a vorbi despre aceste probleme și diferența pe care o poate face fiecare prin acest lucru.

Sprigg a afirmat:

„Ironic, chiar la momentul în care mișcarea LGBT a atins cea mai mare victorie prin convingerea Curții Supreme să redefinească căsătoria, este posibil să se autosaboteze enorm prin […] faptul de a întinde coarda” în încercarea de a impune legi radicale cu privire la gen.

Morabito a afirmat:

„Distincțiile dintre sexe sunt germenul tuturor relațiilor umane. Prin abolirea lor se abolește, practic, autonomia familiei. Or, acesta este un act de violență asupra copiilor, întrucât poate servi, la un anumit punct, la separarea acestora de originile lor. Prima întrebare transcendentală a fiecărui copil este: «Eu de unde provin?» Dacă legea nu îi va permite copilului să își recunoască originile și integritatea în chipul unei mame și al unui tată, aceasta destabilizează sentimentul de sine al copilului. Creează o disfuncție personală a copiilor și, practic, sfârșește prin a răspândi mai multă disfuncție și chiar o distopie în societate.”

Wilchins i-a lăudat pe militanții transgen pentru munca lor, menționând că aceștia „în sfârșit, și poate fără a-și da seama, au deschis cutia Pandorei cu privire la gen, iar în următorii câțiva ani, tot felul de aspecte non-binare neașteptate […] urmează să apară.”

Wilchins și mișcarea pro-familie pot, totuși, să fie de acord asupra unui singur lucru:

„Va fi interesant.”

Preluare de pe LifeSiteNews.com

Recomandăm cărțile editurii „Anacronic”

8 comentarii

  1. Parerea mea este ca acest (Wilchins) nu spune tot.
    El este probabil platit si incurajat sa creeze haos, sa initieze discutii si apoi legi .
    Un om cu personalitate multipla care probabil uraste NORMALUL si oamenii normali.
    Greseala este a celor care dau atentie unui om bolnav psihic- probabil … suferind si de Schizofrenie adica.. – printre altele – interes crescut pentru idei abstracte, religioase, oculte, iritabilitate, anxietate ,
    Tulburari de atentie ! iata cateva date despre schizofrenie – înseamnă vulnerabilitate și risc
    Genetică: riscul geamănului identic – aproximativ 50%; copiilor: 10-15%; altor rude: 0-10%
    Viața prenatală: malnutriția mamei, infecții virale in utero, anomalii ale dezvoltării creierului
    Mediul: consumul de substanțe (în special cannabisul); evenimente de viață adverse; circumstanțe psihologice sau sociale (exemple: migrația, a trăi în mediu urban supra-aglomerat, un stil de viață foarte stresant, relații dificile cu ceilalți etc.) Astfel ca unii s-au nascuti defecti! Si incerca sa domine oamenii sanatosi. Ar trebui o lege severa pentru acesti pacienti netestati – si – TRATAMENT URGENT pentru psihopati si degenerati.

  2. Cursuri de masturbare pentru copii de 3 ani.

    În curând la o grădiniță lângă voi. Nu, nu e glumă.

  3. Idiotilor,
    bateti campii fara pic de gratie. Nimanui nu-i pasa ca Costel si-o arde la buci cu Gigel. Ca intotdeauna totul este in scop ECONOMIC. Toti leftistii si LGBT-tistii sunt nimic mai mult dacat IDIOTI UTILI, la fel ca si prostovanii care sunt impotriva lor. Este clasicul DIVIDE ET IMPERA, sau cum am spune pe romaneste „cand doi se cearta, al treilea castiga”. Cand idiotii „pro” vor ceva, idiotii „contra” se inflameaza. Nici unii nici altii nu se intreaba in interesul cui este acest scandal si cine l-a creat de fapt. Idiotii se cearta pe ideologii in timp ce cineva beneficiaza masiv din punct de vedere economic.

    Motivele reale:
    – Abolirea familiei ar duce la diminuarea inegalității sociale?!
    https://logec.ro/abolirea-familiei-ar-duce-la-diminuarea-inegalitatii-sociale/

    – Distrugerea familiei și creșterea inegalității
    https://logec.ro/distrugerea-familiei-si-cresterea-inegalitatii/

    Uite si niste articole externe care ar trebui preluate. Sunt scrise de oameni cu neuroni functionali:
    – LGBT AGENDA: The Hidden Back Story Finally Exposed
    http://stateofthenation2012.com/?p=38142

    – LGBTTTT AGENDA: Debasing American Society and Corrupting The Planetary Civilization
    http://stateofthenation2012.com/?p=37135

    Apropo, nu exista „stanga” si „extrema stanga”. Cititi cartile lui Marx si veti constata un singur lucru: SRANGA ESTE DOAR UNA SI ARE ACEEASI IDEOLOGIE!

  4. Nu inteleg de ce nu mai face o toaleta extra si pt ei ca si cei invalizi..mai adsuga una in plus!si gata problema

  5. „Prezintă acest cadru […] conform căruia o persoană transgen este doar născută în corpul greșit […] [și susțin că] femeia născută în corpul unui bărbat este, de fapt, femeie și trebuie, prin urmare, să i se permită să utilizeze toaleta femeilor. Dar sondând mai adânc […] descoperim, de fapt, aceste declarații că doresc să eradice complet binaritatea genurilor.”

    Se spune „eradicheze” nu „eradice” .

    Altfel, de fapt, sunt total de acord cu articolul.

  6. Eu sunt femeie trans si mi-as dori toalete unisex in locuri publice precum mall-uri sau restaurante. In Americi sunt si alte probleme mai grave legate de toalete, dar sunt lanturi de supermarketuri precum Target care au construit „all gender restroom” si cu care eu sunt perfect de acord. Pentru mine, a merge la barbati mi se pare aiurea si la fel, sa merg la femei, pentru ca in ambele cazuri oamenii se pot uita ciudat la mine, nu trec 100% a femeie desi arat a femeie. E destul de frustrant sa te abtii si in multe cazuri prefer sa ma usurez acasa la mine inainte de a merge undeva in oras.

    Va asigur ca NIMENI nu doreste eradicarea conceptului binar feminin/masculin si nici a familiei.
    Si noi avem familiile noastre, sunt numeroase femei transgender care s-au casatorit cu femei biologice si au divortat datorita deciziei de a tranzitiona in sexul opus, de multe ori sotia nu a suportat ideea ca sotul ei devine sotie, iar de cele mai multe ori statul român ne obliga sa divortam ca sa avem sexul schimbat in buletin (logic nu?, altminteri ar rezulta un mariaj gay).. Dar credeti-ma ca pentru o persoana trans aceasta realitate este un cosmar.

    Sa raman cu sexul meu biologic si sa ma simt mizerabil ca cei din jur sa se simta ok cu mine? Sau sa ma transform si sa ma simt mizerabil datorita stigmatizarii si a dezaprobarii celor din jur care ma vor respinge? – acesta este cosmarul.

    Sper sa aprobati acest comentariu, eu mi-as dori sa ne intelegeti si sa ne fiti aliati, de fapt, noi persoanele transgender vrem sa fim ca voi, persoanele cisgender – adica nascuti/nascute in corpuri corecte, vrem sa fim membri ai societatii si sa avem ce oferi societatii.
    Va rog mult de tot nu ne marginalizati si nu mai scrieti astfel de articole, suntem o comunitate si ar fi frumos sa ne consultati reprezentantii ca sa stiti si cum e viata pentru noi si ce provocari si obstacole presupune..

    Iar imaginea cu simbolurile F/M in flacari …… de ce exagerati atat? de ce sunteti impotriva noastra? noi vrem sa ne iubiti si sa ne acceptati asa cum suntem..

  7. Și eu sunt femeie trans (deși nu pot încă să mă prezint ca atare și, mă tem, nici nu voi putea vreodată în țara asta în care totuși m-am născut și pe care altminteri o iubesc)… și mă doare inima când văd clivajul acesta dintre planul ideologiei („conservatorii moralei religioase” versus „feminismul progresist care „oprimă” prin intermediul corectitudinii politice” ș.a.m.d.) și planul concret, al oamenilor de rând, dintre care unele/unii trec prin tensiuni incredibile… Dacă nu faci parte din minoritățile LGBT+ și dacă nu ai nicio persoană dragă, apropiată care să se identifice în acest spectru, este ușor, mult prea ușor să-ți dai cu părerea că noi (absolut toți, așa, generalizând) trebuie să fim „Sodoma și Gomora” pe pământ sau, cel puțin, că facem „prea mult zgomot” și cerem „prea multe drepturi”, pentru că, deh, suntem o „amenințare” la adresa „societății”… Cum rămâne cu persoanele cât se poate de reale din spatele acronimelor (dintre care unele, de-a lungul istoriei, au avut contribuții incontestabile la cultura și știința omenirii, dar și acesta poate fi considerat un „non-argument”)?

    Mă simt strivită de ignoranța celor din jur, chiar a celor apropiați, de care nu mă apără acum decât alibiul tinereții și al faptului că practic artele, ca mijloc bun de sublimare într-o societate prea săracă pentru a înțelege că, în locurile cele mai avansate cultural (și, totodată, economic!) sau printre cotloanele Internet-ului, multe forme de creativitate se contopesc cu ceea ce încă mai numim „viața de zi cu zi”… desigur, tineretul (ai spune) dictează cultura actuală (în Occident, nu în România lui Fuego sau Ștefan Bănică), pe când familiștii au încercat de atâtea ori să împiedice răspândirea prin TV, CD-uri, console de jocuri sau Internet a tot ceea ce este nociv educației odraslelor… Genul de oameni care le interzice copiilor să înjure (în fața lor) nu pentru că își pot găsi alte modalități de a-și descărca tensiunea, ci, spun ei, pentru că e „urât”, ceea ce le va activa mai mult ca sigur complexul fructului oprit…

    „Vina” mea este că m-am născut într-o țară nici seculară și/sau individualistă (caz în care n-are rost, ca stat, să mai interferezi cu preferințele de gen și de sex ale indivizilor și, în genere, cu stilul lor de viață, atâta timp cât, ok, nu sunt un pericol și nu vătămează direct, și prin asta nu mă refer la simpla „ofensă”), nici suficient de religioasă (cât să nu se mai ascundă după deget în privința puterii bisericii) și de autoritară (cât să creeze în timp un real consens anticlerical și antisistem). Evident, mă simt norocoasă că ai mei nu s-au născut în Turcia, dar nici aici nu mă simt în siguranță pentru prea mult timp…

    Kayra, trebuie să spun că n-ai dreptate. Feminismul radical dorește eradicarea „gender”-ului binar și posibilitatea ca oamenii să-și aleagă liberi identitatea de gen și/sau sexuală fără repercursiuni (unele feministe radicale sunt însă împotriva noastră, a persoanelor trans, deoarece cred că industria medicală/farmeceutică ne folosește în scopul profiturilor lor și, în schimb, am fi nocive/nocivi prin reciclarea stereotipiilor de gen… lucru care, cred, este inevitabil, dar pe care aceste feministe radicale, materialiste fiind, le reduc la „fetișism”, pe când unele feministe (care sunt împotriva materialismului occidental și revin la sacralitatea culturilor și religiilor oprimate în Africa sau America de Sud, de pildă) ne valorizează. De fapt, multe culturi și religii (chiar iudaismul și islamismul incipient) acceptau sau doar admiteau existența a mai mult de două identități de gen. Creștinismul și iluminismul european au fost cele care au oprimat aceste diferențe (mai întâi prin inventarea „heterosexualității” și a „homosexualității” ca normă identitară și abatare sancționabilă de la ea, pe când altădată oamenii erau prin comportant mai degrabă bisexuali, dar, în schimb, diferențiau relațiile prin conceptul de „partener activ/pasiv” – vezi înjurăturile romanilor (pe care le-am moștenit și noi), vezi tratamentul „homosexualității” de către primele școli de lege islamică) și au introdus intoleranța în India și în alte zone colonizate…

LASĂ UN RĂSPUNS

Please enter your comment!
Please enter your name here