back to top

Școala acasă – o alternativă educațională pentru copiii noștri (seminar)

Pentru copil lumea este un loc plin de lucruri de explorat. Între limitele puse de părinți, în atmosfera iubitoare și încurajatoare a familiei, procesul de descoperire a lumii, a lucrurilor și sensurilor ei ține de firescul oricărui copil. Achizițiile pe care le face copilul în primii ani de viață și de care nu ne mai minunăm, considerîndu-le de la sine înțelese, sunt uriașe.

Ce se întâmplă, însă, după aceea? Cum ajunge un copil care a întâmpinat cu atâta uimire și bucurie lumea, care și-a rostit de ce-urile către adulții din preajma lui, să nu mai fie preocupat în a descoperi mai departe frumosul și rosturile adânci ale tuturor celor ce se petrec în jurul lui?

E doar una dintre problemele cu care se confruntă părinții și pentru a cărei rezolvare unii dintre ei au ales educația acasă (sau homeschooling-ul). Vă invit la o discuție despre educația acasă, despre cadrul pe care îl putem crea pentru a-i ajuta pe copii să-și descopere rostul existenței și să-l împlinească.

Câteva din punctele de discuție ce vor fi dezbătute în cadrul seminarului:

  • Motivele pentru alegerea homeschooling-ului
  • Avantaje ale educației acasă
  • Greutăți în homeschooling
  • Costuri ale educației acasă
  • Cele mai frumoase lecții

Paula Celmare este mama a doi băieți, în vârstă de 11 și 13 ani, cu care, de 3 ani, face homeschooling. A absolvit cursurile Facultății de Litere, Istorie și Teologie din Galați, secția Teologie-Litere.

Numărul minim de participanți – cinci, numărul maxim de participanți – cincisprezece. Seminarul poate fi urmărit și online pe youtube (cu link dedicat ce se transmite înainte de începerea seminarului). Pe parcursul seminarului puteți să adresați întrebări lectorului prin intermediul chat-ului dedicat. Seminarul este disponbil participanților pe youtube 2 săptămâni pentru revizionare.

ÎNSCRIERE AICI

Institutul Mises Romania
Institutul Mises Romaniahttp://www.mises.ro
Think-tank dedicat studierii şi promovării paradigmei praxeologice, care se împleteşte în mod firesc cu etica proprietăţii private, sugerând un aranjament social care s-ar putea numi „liberalismul coerent”. Institutul urmărește elucidarea conexiunilor economiei cu alte domenii ale cunoaşterii, căutând mai ales afinităţile cu dreptul şi teologia, în tradiţia liberalismului clasic şi în cea patristică ortodoxă, toate având în comun persoana şi dialogul interpersonal.

Cele mai recente articole