Din toamna anului 2017, toate instituțiile publice de învățământ din statul american Washington vor începe să le predea copiilor, începând de la grădiniță, că „genul” este un „construct social” și că există „multe moduri de exprimare a genului”, ca parte a programei recent aprobate privind „identitatea personală”.
Unul dintre domeniile principale ale noilor standarde pedagogice privind educația pentru sănătate ale statului Washington este sănătatea sexuală. Componente ale acestora vor fi prezentate copiilor începând de la grădiniță, inclusiv ideea „identității personale de gen” și diferența dintre atingerile „sigure” și cele „nedorite”.
Noile standarde impun ca preșcolarilor să li se predea noțiunea conform căreia „există multe moduri de exprimare a genului”. Genul, după cum menționează Peter Hasson de la The Daily Caller (TDC), este definit în glosarul de termeni privind educația pentru sănătate al statului drept „un construct social bazat pe caracteristici emoționale, comportamentale și culturale asociate cu sexul biologic atribuit unei persoane”. Exprimarea de gen este definită de stat drept „modul în care o persoană își exprimă genul în exterior”.
Citește și: VIDEO Un politician german ridiculizează nebunia „gender”, salutând în Parlament 60 de „genuri” diferite
În lecțiile privind atingerile „sigure” față de cele „nedorite”, statul îi va învăța pe preșcolari să „recunoască faptul că oamenii au dreptul să refuze să ofere sau să primească o atingere nedorită”. TDC nu a primit niciun răspuns la întrebarea adresată lui Nathan Olson, director de comunicare al Biroului Superintendentului pentru Instruire Publică (OSPI), respectiv dacă acest lucru înseamnă că preșcolarilor li se predă ideea de consimțământ sexual.
În clasa a III-a, copiii vor învăța că trebuie să respecte „identitatea de gen” autodeterminată a altora, ideea urmând a fi detaliată suplimentar în clasa a IV-a, când li se va preda cum să identifice „modul în care prietenii și familia pot influența ideile referitoare la rolurile, identitatea și exprimarea de gen”, precum și lecții privind prevenirea infecției cu HIV. În clasa a V-a, copiii vor fi învățați în ce moduri „mass media, societatea și cultura” influențează „constructul social” al „genului” și cum să „identifice adulți de încredere pentru a le adresa întrebări cu privire la identitatea de gen și orientarea sexuală”. În clasa a VII-a, elevilor li se va cere să distingă „între sexul biologic, identitatea de gen, exprimarea de gen și orientarea sexuală”.
În ciuda controversei masive din jurul ideilor aferente „identității de gen” în opoziție față de sexul biologic, OSPI a insistat că nu încearcă să le „impună sisteme de credință” copiilor prin standardele sale.
Olson a declarat pentru TDC:
„Standardele îi ajută pe elevi să se familiarizeze cu concepte considerate de experții în educație ca fiind esențial de știut pentru toți elevii. Standardele nu sunt utilizate pentru a impune sisteme de credință.”
Întrebat ce ar face o școală dacă un elev ar pica la o temă dată din cauză că se opune premiselor materialului predat, Olson a declarat: „nu știm exact” și că acest lucru este la latitudinea școlii.
Mai jos prezentăm capturi de ecran cu secțiunile privind „identitatea personală” și „relațiile sănătoase” ale standardelor de educație privind sănătatea sexuală pentru grădiniță până în clasa a V-a:
Preluare de pe Dailywire.com.