Experimentul de programare ideologică denumit generic „revoluția sexuală” rămâne una dintre formele cele mai agresive de învrăjbire socială. Ne-o confirmă extrem de puternicul lobby homosexual din SUA. După ce a obținut practic tot ce a dorit – „căsătorii”, copii prin adopții, inseminare artificială sau mame surogat, programe de homosexualizare ca normă în școlile publice, hărțuirea, falimentarea și distrugerea oricărei voci dizidente – acesta a fabricat un nou „subiect”, tocmai bun să țină publicul ocupat și departe de problemele reale ale societății.
Cu ajutorul presei, noua întrebare capitală a Americii a devenit „ce toaletă au voie să folosească transgenderii?” Mai exact, unde merg să facă pipi persoanele care „nu se identifică” sexului lor biologic: bărbații care se cred femei și femeile care se cred bărbați, precum și așa-numiții „non-binari”, cei care nu se cred nici una nici alta, ci altceva, în funcție de gradul de dezechilibru psihic de care suferă – căci au de unde alege, acum existând nu mai puțin de 7 „genuri”.
La Casa Albă, după cum am relatat deja, problema a fost rezolvată de administrația marxistului-șef Obama, prin construirea unei toalete speciale pentru „non-binari”. Ce e de făcut însă în restul spațiilor în care publicul are acces?
Rețeaua de magazine „Target”, foarte extinsă în SUA și listată și la bursă (NYSE:TGT) a decis să „rezolve problema” anunțând că va permite clienților să folosească acea toaletă corespunzătoare genului cu care „se identifică”.
Numai că ceea ce s-a intenționat a fi o politică „incluzivă” (una din marotele promotorilor „drepturilor minorităților sexuale”) a avut efecte contrare: perspectiva de a trebui să-și păzească fetițele (și) la toaletă de pedofili care se pretind femei i-a scos din minți pe americanii de rând. O petiție care invită la boicot îndreptat contra magazinelor Target a fost semnată de peste 1 milion de oameni, iar acțiunile la bursă ale companiei au scăzut puternic, provocând pierderi de 2,5 miliarde USD în capitalizarea Target.
Desigur că orice persoană rațională își pune întrebarea cui folosește această nouă agresiune contra firescului, într-o societate în care și așa nervii sunt întinși la maxim. Cu siguranță beneficiarii nu sunt sărmanii „trans-genderi”, în proporție de doar 0,3% din populație, care de altfel nu au cerut așa ceva. Nici firma „Target” nu are de câștigat, după ce și-a alienat majoritatea clienților. Beneficiarii reali sunt capii lobby-ului homosexual, sponsorizați cu sume uriașe, inclusiv din bugetele publice (vezi spre ex. ILGA Europe, care are ca principal finanțator Comisia Europeană) și care sunt preocupați să contribuie permanent la auto-întreținerea revoluției sexuale, care nu se poate opri niciodată – acesta fiind însuși sensul cuvântului, de permanentă „mișcare”. În absența acesteia, ei și-ar pierde și rolul, și rostul.
Încă și mai mult, adevărații beneficiari sunt strategii din umbră ai revoluțiilor sociale „progresiste”, care urmăresc impunerea, de sus în jos, cu orice preț și contra rezistenței cetățenilor, a unor măsuri aberante destinate să demoleze bazele pe care viața oamenilor s-a desfășurat de milenii.
Acțiunea „Target” a eșuat. Nu-i nimic; reeducarea „intoleranților” continuă, cu ajutorul presei și al politicienilor.