Bolșevism pe steroizi. „Antifasciștii” americani solicită abolirea genurilor și confiscarea averilor

91
0
DISTRIBUIȚI

Vă este cunoscută, probabil, confruntarea care a avut loc în această vară în orașul american Charlottesville, statul Virginia, unde o adunare publică a „naționaliștilor albi” a fost atacată de un grup la fel de violent și inept, dar din cealaltă extremă ideologică, așa-numiții „antifasciști”.

Întrucât în presa românească știrile externe consistente au dispărut odată cu profesioniștii într-ale jurnalismului, relatările anemice provenind din traducerea mecanică a știrilor mestecate deja de mass-media occidentală, nu e de mirare dacă tot ce știți despre Charlottesville se concentrează pe manifestanții KKK și pericolul neo-nazist. Fenomenul „antifa”, cealaltă tabără vinovată de brutalul incident, este foarte puțin cunoscut publicului larg din România, inclusiv datorită, din fericire, lipsei acestuia din peisajul social domestic.

Un bun portret al acestor grupări de extrema stângă și-l poate contura cititorul prin lectura manifestului unui grup „antifa” din orașul american Philadelphia, care, cu sprijin din belșug din partea mass-media de Stânga, și-a lansat recent o nouă „celulă”.

„Celula” este o noțiune comună în organizarea grupurilor anarhiste, care preferă aceste nuclee autonome și fără lider din cauza aversiunii lor față de orice fel de autoritate. Ceea ce îi deosebește pe cei autodenumiți Revolutionary Abolitionist Movement (Mișcarea Revoluționară Aboliționistă – RAM) de restul extremiștilor în negru este recunoașterea fățișă a obiectivelor lor radicale. Cei care nu sunt observatori atenți ai vieții sociale occidentale vor fi surprinși că acestea se aseamănă izbitor cu cele ale mișcărilor revoluționare comuniste, de la care, de altfel, „Antifa” își trag seva ideologică.

În comunicatul de presă prin care și-a marcat lansarea, RAM recirculă veșnicele marote ale extremei stângi: islamofobia (“mosques are being ruthlessly bombed”) și homofobia (“LGBTQ are being battered”) la fel ca și susținerea grupărilor teroriste tip „Black Lives Matter” prezentate ca legitime (“The destruction of black life continues unabated as millions languish in the plantations of the modern day slave system”.

„Antifa”, bolșevici cu acces la internet

RAM găzduiește o multitudine de manifestări anti-autoritate, cum este spre exemplu, instructajul (workshop) anti-poliție sub titlul „Inamicii noștri în albastru”. Aceste ateliere, deși pretind că oferă training juridic, se inspiră de la ucigași notorii și cheamă la violență contra poliției, la furt și vandalism precum și la insurecție armată.
Grupul preia cu mândrie „moștenirea bogatei tradiții revoluționare din Philadelphia” și îl citează pe Mumia Abu Jamal, activistul grupării Panterele Negre (Black Panthers) care l-a asasinat în 1981 pe ofițerul de poliție Daniel Faulkner chiar în Philadelphia.

La fel ca și celelalte nuclee Antifa, RAM pretinde că se opune isme-lor obișnuite (fascism, suprematism, naționalism) însă o privire la pagina „Political Foundation” de pe website-ul organizației, facilitată de Far Left Watch, notează includerea în „crezul” ideologic a unor puncte care amintesc foarte bine de revoluționarii marxist-leniniști, precum „Abolirea genurilor” și „Expropriere și economie cooperativistă.”

Probabil cuvinte și expresii precum „expropriere” și „economie cooperatistă” stârnesc românilor care au avut nefericirea de a se bucura de „raiul comunist” înainte de 1989 fiori reci. Și nu degeaba. Antifa nu au inventat roata, ci doar au preluat uneltele necesare „procesului revoluționar” de la sovietismul bolșevic. Exproprierea este doar un alt cuvânt pentru furtul sau confiscarea organizată a proprietății private!

Cât despre „abolirea genurilor”, probabil cititorii blogului nostru cunosc deja că în războiul nemilos pe care Stânga l-a declarat civilizației europene, desființarea instituțiilor tradiționale, cele care au creat actuala ordine socială, este esențială pentru triumful revoluție comuniste. Prin abolirea genurilor se face ștergerea, nu doar simbolică, a diferențelor confirmate de natură și biologie dintre bărbat și femeie. Adică ceea ce solicită, mai puțin abrupt dar cu același țel final, mișcarea „gender”. Odată cu dispariția ideologică a distincțiilor între sexe, familia întemeiată pe acestea devine caducă, iar fundamentul societății este condamnat la eșec, întrucât principalul motor al progresului real a fost, este și rămâne acumularea de capital fizic, intelectual și spiritual în familie, spre folosul generațiilor viitoare, și nu utopia egalitaristă rostogolit azi de grupările „Antifa”.

Reamintim cât de importante sunt diferențele între bărbați și femei:

Opinia unui medic despre cel mai important bărbat din viața unei fetițe

Omul nou, de la cel comunist la cel unisex. Spălarea pe creier în Suedia

Despre legăturile ideologice dintre „antifa” și revoluția sexuală marxist-leninistă, o altă fațetă a aceleiași istorii aproape necunoscute publicului larg, am scris adesea și profităm de ocazie ca să vă reamintim că promovarea „drepturilor homosexualilor” nu a luat naștere în Occident, ci tot în URSS. Prima paradă a homosexualilor a avut loc în Rusia Sovietică în 1918:

„… la Petrograd (Sank-Petersburg), la 19 decembrie 1918, a defilat o paradă a lesbienelor, care au aniversat un an de la decretul „Cu privire la abolirea căsătoriei”. Troțki nota, in memoriile sale, că Lenin a afirmat cu bucurie la auzul acestei vești: „Țineți-o tot așa, tovarăși!”. La acea paradă, se purtau pancarte de tipul: „Jos cu rușinea”. Acest apel, în cele din urma, a fost preluat și utilizat pe scară largă in iunie 1918, atunci când mai multe sute de reprezentanți ai ambelor sexe au mărșăluit prin centrul Petrogradului complet goi.”

Așa cum puteți citi în acest fragment al dizidentului sovietic A. R. Trușnovici, intitulat Mostre de erotică bolșevică, experimentul sexualo-marxist s-a terminat abrupt prin intervenția acelorași autorități care îl promovaseră, după ce haosul și dezintegrarea țesăturii sociale pe care le provocase „revoluția sexuală” punea în pericol însăși existența statului. Un lucru pe care occidentalii de azi fie nu l-au aflat, fie îl ignoră.

Revenind la modelele Revolutionary Abolitinist Movement, regăsim și așa-numita „Revoluție Rojava”, o mișcare de gherilă de extrema stângă activă în acest moment în haosul din nordul Siriei. RAM pretinde că gruparea comunistă Rojava are fundamentul în „organizarea politică bazată pe comunitarism și consiliu și pe apărare militantă.”

Terorism sponsorizat pentru distrugerea sistematică a Occidentului

În ciuda chemărilor vii la violență contra autorității și la răsturnarea ordinii sociale, la fel, repetăm, ca orice grup comunist de la bolșevici încoace, mass-media „liberală” din Statele Unite a fost și rămâne surprinzător de indulgentă în relatările despre Antifa, pe care îi vede mai degrabă ca un instrument contra ridicării „suprematiștilor albi”, în contextul războiului total declanșat contra administrației Trump.

Blogger-ul conservator de succes Black Pigeon (Porumbelul Negru), o mai veche cunoștință a noastră, îi numește pe Antifa drept ceea ce sunt: terorism sponsorizat de media.

În fine, autorul conservator american Rush Limbaugh arată spre cei pe care îi consideră vinovați de resurgența bruscă a mișcărilor de extrema stângă în SUA și care este scopul acestora.

Recomandăm cărțile editurii „Anacronic”

LASĂ UN RĂSPUNS

Please enter your comment!
Please enter your name here